Aceptar Más Información aquí

Enamorar-se del futur

Encuéntralo en tu librería más cercana

Comprar en papel

Gastos de envío gratis a España. Envío 24 horas

Comparte en tus redes:

Enamorar-se del futur

Miquel Lladó

Es tracta d´escriure el futur, no de llegir-lo

ISBN: 978-84-18582-96-7

Páginas: 154

Precio: 16,00 €

Colección: Empresa

Formato: Rústica amb solapes

Año de publicación: 2021

Un dels majors experts en estratègia empresarial d'aquest país ens brinda l'oportunitat de conèixer la seva experiència professional en llocs executius de rellevància de grans multinacionals.

En aquest llibre, el lector trobarà els mètodes de treball de Miquel Lladó i, el més important, l'ideari que l'ha ajudat a crear el seu propi futur i a arribar a les més altes cotes de el lideratge empresarial.

Amb abundant informació sobre casos reals, experimentats per l'autor en primera persona, Lladó, profund coneixedor dels secrets de la direcció de grans companyies, ofereix en aquestes pàgines un recorregut summament orgànic i comprensible perquè el lector se submergeixi en aquells conceptes que ha de dominar per comprendre les necessitats de l'empresa i implementar les estratègies més reeixides, fins i tot en temps de crisi com la provocada per l'actual pandèmia de la covid-19. Un text inspirador per a tot aquell líder empresarial actual i futur que vulgui jugar en les grans lligues.