Mira´m als ulls

Autor: Associació del Personal de "la Caixa"

Colección: Ficción

Formato: Rústica con solapas

Páginas: 208

Precio: 12,00 €

Premi de relats de l'Associació del Personal de "la Caixa"

Aquesta antologia reuneix els textos finalistes del premi de relats curts «Mira’m als ulls», convocat per l’Associació del Personal de “la Caixa”, dins el marc del Pla d’Acció Social. Escrits per nens, joves, adults i gent gran, aquests relats comparteixen una doble perspectiva de la realitat social actual: la dels que passen per situacions difícils i la d’aquells que intenten ajudar-los.

Es tracta d’un llibre coral i polifònic, que fa ressonar les veus dels qui pateixen la desigualtat i la injustícia d’una societat cada vegada més individualista, però que, lluny de deixar-se vèncer per elles, s’entesten a trobar la bellesa de cada ocasió.

Les quaranta peces que componen aquest llibre ens mostren el que significa per a una persona analfabeta aprendre a llegir, com es pot viure al costat d’una persona que està a punt de morir, què es necessita per superar les pors... En definitiva, ens ajuden a mirar amb més sensibilitat i compassió, a no ser indiferents davant el dolor dels altres.